Wednesday, March 16, 2011

Borak Kosong

Adakah korang mengerti ?
Mengapakah aku memberi tajuk ini borak Kosong ?

ehhehhehee,........

sobonarnya sajo-jo nak lotak tajok 2......
dah boring kot....

hehe (gelak dua kali je sbb mood dah ilang.. fuhhhhh.....)

langkah yang ku lakukan pada hari ini.
ape ye.... ?_? pening2.... mcm2 benda trpaksa aku lkukan arini......
ada perasaan sedih, nak nangis T-T rasanya, marah pun ada jgak, sakit ati ada, semua ada haish.....
x bleh dpndam pada hati ini sangat, mgkin boleh mmbawa kemudharotan.....

tpi yang pnting skli sangt sakit hati ini............... T-T.....

mana ubat mana ubat T_T T_T......
x tahan dengan kesedihan ini.....

PERHATIAN : bukn sedih sbb putus tunang ke, cerai bini ke, putus kapel n ........... lgipon aku nie masih bujang lgi ,,,,, hahahah (perasan giler aku)
jdi sspe yg nak on bleh lah ketok pintu. lgipon pintu sentiasa terbuka sahja..... hahahahaha (dah2 apa yg aku ngarut skg nie......)

pada pgi tdi, aku dgan mmpunyai azam n smgt tinggi. bersiap awal untuk ke kelas awaal, untk mngelakkan dtg lmbat...... dengn soerang diri di dalam kelas stud skit apa yg patut...... dgn tekun aku selak2 buku 2 (haahaha poyo gler akui) agk krajinn sebnrnya dc2....... sdg aku je stud pintu dbuka ingatkan my classmate come,,, but klas lain plak yg dtg ckp dieorang nye klas kat c2.............
jdi aku ttp mmperthnkan klas 2 yg mrupakn tmpat pembelajrn subjek aku...... hahahah. dieorang klh juga wlupon ??????????????????????/

No comments:

Post a Comment